středa 29. ledna 2014

...miciny a kočičáci

 Byla první, kdo mě přes blog oslovil, jestli bych pro ni něco nevytvořila.
Na oplátku slíbila něco ze své tvorby. Byla jsem z toho docela paf.
Ale hned jsem si představila naši Skřítčí rodinku v podobě jejích krásných kresbiček a šla jsem do toho.
Protože miluje kočky ušila jsem tyhle kočičáky a micinky.
Něco za něco, její oblíbená hra:-). 
A tak se moc těším, až dorazí obrázky. 
Určitě se Vám s nimi pochlubím!

12 komentářů:

  1. To jsou krásné čičiny! Jsi šikulka. Mně teď na stroj jen sedá prach... ach jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Však já taky měsíc nic. Ale pak se vždycky rozjedu :-).

      Vymazat
  2. jů to je famfárová hra! parádní ! :-) .. věřím že se kočičkov bude líbit, puntíkový tyrkysák je best ! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ti jsou nadherni !! Jsi strasne sikovna !

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, Ti jsou krásní! :-)
    A Oringlovic "hra" je supr nápad, jen mě mrzí, že neumím šít :) ... Ale baví mě pozorovat ty výměny, to zas jooo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééééé to je krásný !
    Moc se Ti to povedlo !!!
    Jo a Oringle má príma hru .. já takovou "hraju taky" .. ale soukromě ..
    El.

    OdpovědětVymazat
  6. Och, ty jsou nádherné :) :). Těším se na obrázky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, já se na ně tak strašně moc těším!!!!!!!! A obrázky co nejdřív vyšlu na cestu! Děkuju moc moc moc! P.

    OdpovědětVymazat
  8. Ti jsou úžasní, úplní mazlíci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moooc krásné kočičky, jen se pomazlit....

    OdpovědětVymazat